Helpcentrum
Op deze pagina treft u informatie aan over de werking van de marktplaats en worden antwoorden gegeven op veel voorkomende procedurele vragen.
Vragen over een specifieke opdracht kunt u alleen digitaal tijdens de ingestelde vragenronde van de opdracht stellen. De termijn om vragen te stellen vindt u terug in de opdrachtinformatie van de publicatie.
Mocht u technische ondersteuning nodig hebben in het gebruik van Werken Bij 's-Hertogenbosch dan kunt u gebruik maken van het web formulier onderaan deze pagina.
Meestgestelde vragen
-
Voor wie is de inhuurdesk van Werken Bij 's-Hertogenbosch bedoeld?
-
Werken Bij 's-Hertogenbosch is ingericht als een Dynamisch Aankoopsysteem. Wat houdt dit in?
-
Welke wet- en regelgeving is van toepassing op het DAS?
-
Welke (inhuur)voorwaarden zijn van toepassing?
-
Ik heb mijn verzoek tot toelating ingediend. Wanneer ontvang ik bericht?
-
Ik heb bericht ontvangen met betrekking tot mijn toelating en ik moet nieuwe of aanvullende informatie toesturen. Hoe doe ik dit?
-
Ik heb nog geen formeel goedgekeurde registratie. Kan ik wel al offreren op openstaande opdrachten?
-
Mijn registratie is formeel goedgekeurd maar ik kan niet offreren op een openstaande opdracht. Waarom is dit zo?
-
Zijn er kosten verbonden aan een registratie op het Dynamisch Aankoopsysteem?
-
Ik heb niet op tijd kunnen reageren op een opdracht, wat kan ik doen?
-
Ik wil een reeds ingediende offerte wijzigen. Is dit mogelijk?
-
Ik wil mijn offerte intrekken/mijn kandidaat terugtrekken. Hoe doe ik dit?
-
Hoe worden de offertes beoordeeld?
-
Waar kan ik vragen stellen over de procedure/opdracht?
-
Wanneer krijg ik een reactie op de door mij ingediende offerte?
-
Wanneer en hoe worden de uiteindelijke gunningen bekend gemaakt?
-
Ik heb een klacht over de aanbestedingsprocedure. Waar kan ik deze indienen?